Obserwatorzy

środa, 29 lipca 2015

Obrus na szydełku

Ostatnio moja obecność na blogu jest bardzo mała. Powód - remont domu.
Ale to nie znaczy, że nic nie robię.
Pokażę dzisiaj mój (chociaż już nie mój ) dłuuuuugo robiony obrus. Szydełkowałam go prawie dwa lata, oczywiście były przerwy, przecież trudno jest robić wciąż taki sam element. Robiłam już ten wzór ale obrus był mniejszy. 
Wymiary  138 cm x 230cm,
 ma 390 dużych elementów i 350 małych, 
waży 1 kg i 920 gram,
robiłam nićmi kord Koral nr 18,
szydełkiem nr 1,25
Obrus robiony na stół 1,95 m x 1 m.
Niestety nie mam tak dużego stołu więc zmuszona jestem zrobić zdjęcie na moim ogrodowym .













Schemat serwety z Diany nr 1/1996



18 komentarzy:

  1. O matuleńku, ale śliczny. Tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie przed południem zaglądałam do ciebie i zastanawiałam, gdzie się podziałaś? Serwera cudowna. Podziwiam za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś prześliczny obrus!!!! Podziwiam i obrus i Ciebie za cierpliwość:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleś się przy tym narobiła ! Warto było, bo efekt wspaniały, tylko czy chociaż w rodzinie obrus pozostał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie w rodzinie, to prezent do domu mojej przyszywanej wnusi.

      Usuń
  5. Cudowny!!!!!!!!!!!!! Kochana jestem pełna podziwu, gratuluję wytrwałości i cierpliwości!!! Prześliczny wzorek:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedzieć, że koronkowa robota to za mało. Arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś pracowita. Piekny

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam ogrom pracy, który włożyłaś w wykonanie pięknego obrusa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, aż mi dech zaparło. Tak piękny obrus powinno muzeum zakupic i udostępniac zwiedzającym! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! Wspaniały obrus - przepiękne elementy i imponująca wielkość. Zachwycający :-)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem - nawet sobie nie potrafię wyobrazić, ile Cię kosztował pracy...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ale pracochłonny ale wyszedł wspaniały obrus o imponujących rozmiarach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Napracowałaś się przy nim ale warto było jest prześliczny.Szkoda tylko ,że zaraz nam zabierają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały obrus, podziwiam umiejętności! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki on jest PIĘKNY ❗❗❗
    Ile pracy i serca w takie cudo włożone ❕ 🌹🌷🌻
    Właścicielka na 100 % zadowolona☺
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)