Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2013

Wielkanocne ozdoby i życzenia.







Na szczęście kłopoty z przeglądarką się skończyły i przed świętami zdążyłam :)
Kurki, koszyczek i jajo to oczywiście moje świąteczne robótki.

Pierwsze powstało jajo z papierowej wikliny. Pomalowałam je na czarno bo nie mogłam się zdecydować na kolor.



Czarne jajo wyglądało smutno więc
dorobiłam ozdobę frywolitkową.
























Ten koszyczek zrobiłam według opisu z książki  "Frywolitki"  autorką jest Agnieszka Bojrakowska-Przeniosło.















21 komentarzy:

  1. Tobie też wesołych, pełnych miłości świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby!!! Najbardziej mnie zachwycają frywolitki!
    Spokojnych, radosnych Świąt - z wiosennymi pozdrowieniami Irena.
    A kąpiel wielkanocna będzie? - oczywiście w morzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpiel w morzu będzie w lany poniedziałek o godz.12, zapraszam:)

      Usuń
  3. Przepięknie wielkanocne ozdoby.
    Spokojnych, radosnch Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajko z papierowej wikliny fajne ale ubranko zrobiłaś mu cudne.Pamiętaj nie obchodzimy imienin przed kąpielą w morzu :)Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i radosnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ozdoby!
    Wesołych i pogodnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną kartkę świąteczną zamieściłaś. Ja też się zastanawiałam, czy nie sfotografować koszyczka wielkanocnego na śniegu, ale u nas ten śnieg już topnieje i jest brudny. Ozdoby śliczne. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych , Spokojnych i Zdrowych Swiat Wielkanocnych zycze :)Przepiekne ozdoby swiateczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te ozdoby :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i Tobie również życzę Wesołych Świąt.
    Piękne ozdoby świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałych i rodzinnych Świąt życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Grażynko, życzę Ci radosnych Świąt Wielkanocnych , pogody ducha i spokoju !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosnej Niedzieli, mokrego Poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołego Alleluja! Dziekuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne frywolitkowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace :)
    Zdrowych i wiosennych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za życzenia, za pamięć, co prawda ja dopiero dziś się uaktywniłam po świętach, ale mam nadzieję, że święta minęły Pani w miłej, rodzinnej atmosferze :), życzę wszystkiego najlepszego i zdrówka!
    A frywolitki mnie rozkładają...podziwiam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne frywolitkowe prace!!! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)