Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Szydełkowe serwetki


 


Tą świąteczną kartkę dostałam od Janeczki.
Bardzo Ci dziękuję za tak śliczną kartkę i pamięć.


Jednocześnie chcę się wytłumaczyć z tego, że ja nie wysyłam drogą pocztową kartek. Przyczyna tkwi w moim braku umiejętności i zacięcia do wykonywania ich.
Tak więc wybaczcie mi,że wszelkie życzenia umieszczam na blogu lub wysyłam drogą mailową.







Teraz pochwale się moimi szydełkowymi serwetkami :)






Serwetka ma 47 cm średnicy.
Schemat serwetki jest na blogu szydelkomania .  


Serwetka w koszyczku ma średnicę 27 cm, a ta wyżej 41cm. Obie serwetki znalazłam w niemieckim czasopiśmie 


Wszystkie trzy serwetki zrobione są z kordu Koral 18 szydełkiem nr 1,25.

Mam jeszcze co nieco do pokazania ale nie mam już cierpliwości. Moja myszka przestała działać a głaskanie płytki laptopa wychodzi mi tragicznie. Po zakupieniu myszki wstawię resztę.

11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Serwetki również urocze, szczególnie podoba mi się ta w zajączki, cudna! Pozdrawiam i spokojnego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. serwetka zajączkowa urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serwetki wydziergałaś :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serweteczki prześliczne!!!!Już tak świątecznie się zrobiło :)!!!!Muszę zacząć wczuwać się w klimat ,bo jakoś jeszcze nie dopadła mnie atmosfera świąteczna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje serwetki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki ! I jedna z zajączkami :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne serwetki ,chociaż ja niezmiennie pozostanę przy tych robionych na drutach:)Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniunie serwetunie.Kiedy Ty to wszystko robisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, czysto zrobione serwetki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)