Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2011

Wyróżnienia

Ostatnio mam niewiele czasu na blogowanie dlatego też z wielkim opóźnieniem reaguję na wyróżnienie i jednocześnie przepraszam, że nie prześlę go dalej.
Dostałam to samo wyróżnienie od trzech blogowiczek.
Serdecznie  dziękuję za nie KarolinieUli oraz Emilce.

Emilko dziękuję Ci serdecznie za tyle miłych słów, które napisałaś o mnie. Bardzo się ciesze, że byłaś mają uczennicą i, że przypadło mi być wychowawczynią klasy w której Ty byłaś. Teraz na emeryturze szczególnie miło wspominam moje  córeczki  (tak przecież was nazywałam) i prace , które wykonywałyście na lekcjach aplikacji. Gdy minie u mnie okres braku czasu chętnie spotkam się z Tobą. Milo mi będzie zobaczyć Cię znowu.

3 komentarze:

  1. Gratuluję uznania i ciepłych słów od uczennicy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, takie wyróżnienie jest szczególną nagrodą dla nauczyciela. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję Pani Grażynko :)
    Z wielką przyjemnością się z Panią spotkam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)