Obserwatorzy

niedziela, 12 września 2010

Co ja lubię

 Ostatnio po blogach krąży zabawa "10 rzeczy, które lubię". Zostałam również zaproszona do tej zabawy przez Bożenkę, której bardzo dziękuję :)
Zabawa polega na tym, że należy:
- wpisać kto Cię zaprosił do zabawy,
- wymienić 10 rzeczy, które się lubi,
- zaprosić do zabawy kolejne 10 osób.
Tak więc lubię:
1. widok z okna, balkonu w moim Dłubankowie (tak nazwałam moją pracownią, w której powstają moje prace).
2. słodycze, szczególnie w polewie czekoladowej,
3. zimą skakać przez fale morskie wraz z innymi Morsami i to uczucie radości, które wypełnia mnie po wyjściu z morza,
4.  wiosnę i lato. Zimą czekam z niecierpliwością na te pory roku,
5. oczywiście lubię dłubać, dziergać itd., 
6. uwielbiam wizyty mojej słodkiej Saruni,
7.  kawę ze śmietanką,
8. oglądać "Taniec z gwiazdami"
9. swoich przyjaciół,
10. jechać bez pośpiechu samochodem drogami otoczonymi lasem

Trudno jest znaleźć blogi, które nie uczestniczą w tej zabawie, a więc zapraszam wszystkich, którzy maja na to ochotę.Postaram się jednak znaleźć blogi wolne od tej zabawy.
Do zabawy zapraszam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz :)